Momentan livrăm doar în Timișoara și localitățile limitrofe.

Politica de livrare și retur

Livrare

  1. General
    1. Înainte de a plasa o comandă, vă rugăm să consultați intervalele orare disponibile pentru livrare precum și prețurile afișate.
    2. Comenzile plasate pe site-ul floaredecolt.ro sunt livrate folosind curierii proprii ai Vânzătorului, cât și curieri Parteneri.
    3. Pentru a evita problemele sau orice fel de întârzieri la livrare, vă rugăm să vă asigurați că ați inclus toate detaliile adresei de domiciliu vizate și numărul de telefon.
    4. În ipoteza în care activitați opțiunea “Doresc livrare anonimă”, suntem obligați să păstrăm confidențialitatea deplină privind livrarea, cu respectarea clauzelor contractuale intervenite între noi, precum și cu respectarea prevederilor legale în materie.
  2. Destinații și intervale orare
    1. Vânzătorul livrează Comenzile dvs. în Timișoara într-un interval de maxim 4 ore de la data confirmării plății pentru buchetele disponibile.
    2. Ora limită de plasare a comenzilor la comandă este ziua de marți a fiecărei săptămâni, până la ora 10:59, cu livrare vineri (aceeași săptămână)
    3. Ora limită de plasare a comenzilor cu livrare în aceeași zi, este ora 18:00 (de luni până duminică).
  3. Limitări
    1. Vă rugăm să țineți cont de faptul că transportatorul va livra mărfurile la adresa furnizată de dvs. cu bună-credință.
    2. Floare de Colț nu îșă asumă niciun fel de responsabilate în situația în care destinatarul buchetului sau aranjamentului floral nu se găsește la adresă, destinatarul refuză primirea comenzii ori confirmarea livrării.
    3. În ipoteza în care destinatarul buchetului/aranjamentului nu se găsește la adresă iar transportatorul nu poate solicita unei alte persoane să accepte livrarea în numele destinatarului (cum ar fi, de exemplu, un vecin), va fi anunțat expeditorul și se va reîncerca livrarea ulterior.
  4. Imposibilitate de livrare
    1. În cazuri excepționale, este posibil ca livrarea la data și ora de livrare alese de dvs. să nu poată fi realizată. În astfel de circumstanțe, vă vom contacta fără întârziere pentru a efectua aranjamente alternative de livrare sau, dacă preferați, pentru a vă da posibilitatea de a vă anula comanda.
    2. Nu putem fi considerați răspunzători pentru neîndeplinirea obligațiilor noastre în cazul în care imposibilitatea de livrare este rezultatul unor întâmplări imprevizibile și inevitabile (cum ar fi incendii, inundații, cutremure, furtuni sau alte catastrofe naturale, război, invazie, grevă, blocarea sau întreruperea/insuficiența serviciului de energie electrică, a serviciului telefonic șamd).
    3. Clientul va fi informat fără nicio întârziere nejustificată în situația în care, din motive neimputabile Vânzătorului, livrarea nu este posibilă. În acest caz, comanda se va considera anulată iar suma achitată de Client va fi rambursată în integralitate.

Retur și anulare comandă

  1. Retururi
    1. Potrivit pervederilor OUG 34/2014, aveți dreptul de a vă retrage din Contractul intervenit între Părți în termen de cel mult 14 zile de la data livrării Produselor. Ne pare rău, acest drept nu poate fi exercitat în cazul Produselor susceptibile a se deteriora rapid ori în cazul Produselor personalizate conform specificațiilor dvs.
    2. Pentru a vă putea exercita dreptul de a vă retrage din Contract (în cazul Produselor non persisabile și nepersonalizate), trebuie să ne informați cu privire la decizia dvs. de retragere printr-o declarație clară, furnizându-ne numele dvs. și detaliile comenzii pe care doriți să o anulați. Nu este necesară o justificare a deciziei dvs. de retragere.
    3. Pentru a ne comunica decizia menționată mai sus, vă rugăm să ne contactați prin e-mail în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.
    4. În situația în care decideți să vă retrageți din Contract, trebuie să returnați Produsele vizate în termen de 14 zile de la data comunicării declarației dvs. de retragere; veți suporta contravaloarea cheltuielilor de returnare.
    5. În cazul în care vă exprimați opțiunea pentru retragere conform celor de mai sus, Floare de Colț rambursează contravaloarea integrală a Comenzii dvs. Fără întârzieri nejustificate dar în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data comunicării deciziei dvs. de retragere.
    6. Pentru rambursare, Floare de Colț va folosi aceleași modalitți de plată precum cele folosite de dvs. pentru tranzacția inițială.
    7. Procedura de retur:
      1. Puteți returna numai produsele care nu sunt perisabile si/sau alimentare. În consecință, florile și dulciurile nu se pot returna, jucăriile, vazele și felicitările, da.
      2. Returnarea se face prin trimiterea produselor la sediul Floare de Colț sau la predarea fizică la unul din cele două magazine din Timișoara.
      3. Transportul coletului de retur va fi plătit de către floaredecolt.ro.
      4. În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
      5. Suma plătită va fi rambursată integral în 14 de zile calendaristice de la primirea notificării de retragere.
    8. In urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului. Clientul trebuie sa ne anunte prin mail, posta, telefon, SMS, verbal etc.
  2. Anulări
    1. Dacă din orice motiv, doriți să modificați sau să anulați comanda dvs. Vă rugăm să ne contactați utilizând informațiile de Contact precizate.
    2. Dacă solicitarea dvs. de anulare intervine înainte de data și intervalul orar specificat pentru livrare, Floare de Colț vă returnează contravaloarea integrală a Comenzii.
    3. Dacă livrarea nu poate fi efectuată la data și/sau intervalul orar mentionaț/ă prin Comandă, aveți la dispoziție următoarele variante:
      1. anularea comenzii și rambursare integrală sau
      2. rearanjarea livrării la o altă dată/interval orar, pe cheltuiala noastră.
    4. De asemenea, dacă Produsele suferă deteriorări majore pe parcursul livrării, ne puteți cere anularea Comenzii sau relivrarea Produselor comandate în condiții optime.
    5. Dacă solicitarea dvs. de anulare survine pe fondul unei erori neimputabile Vânzătorului sau ulterioare intervalului specificat pentru livrare, vom rambursa contravaloarea comenzii, mai puțin costurile de livrare.

Garanții

  1. General
    1. Produsele comercializate de Floare de Colț beneficiază de garanție în baza legislației în vigoare (OG nr. 21/1992, Legea nr. 449/2003, OG nr. 174/2008).
    2. Detalii despre trăsăturile caracteristice ale fiecărui produs sunt furnizate pe Site.
    3. Informații cu privire la termenii și condițiile de garanție și instrucțiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de Produse pot deveni accesibile odată cu livrarea sau pot fi solicitate prin e-mail.
    4. Floare de Colț va valida solicitarea dvs. de garanție doar dacă Produsul returnat este intact și însoțit de elementele doveditoare ale achiziției.
    5. Returnarea Produsului se poate realiza la una din cele două magazine Floare de Colț, mentionate la rubrica Contact.
    6. Garanția nu va fi acordată în cazul Produselor ce prezintă urme de lovituri, crăpături, zgârieturi.
  2. Produse neperisabile
    1. Produsele ce nu sunt susceptibile a se deteriora rapid beneficiază de o garanție legală de conformitate potrivit prevederilor Legii 449/2003 privind vânzarea produselor și garantiile asociate acestora, republicată.
    2. Activarea garanției menționate mai sus presupune înlocuirea sau rambursarea contravalorii Produselor neperisabile ce se dovedesc a fi neconforme/defecte, cu privire la care Clientul ne notifică în scris.
    3. Aceasta din urmă notificare trebuie să ne parvină în termenul legal și să trateze apariția unei situații de neconformitate/deficiență a Produselor intervenită în termen de cel mult 2 ani de la data livrării acestora.
    4. Soluționarea cererilor dvs. cu privire la garanții va avea loc în termen de 15 zile calendaristice de la comunicarea cererii.
  3. Produse perisabile
    1. În cazul Produselor perisabile, Vânzătorul oferă Clientului o garanție de 4 zile pentru prospețimea florilor, sub condiția respectării regulilor de întreținere menționate pe eticheta Produselor.
    2. În cazul produselor perisabile, vă vom răspunde și vom soluționa cerea dvs. de îndată, fără întârzieri nejustificate.